Керівництву компанії

Я є лідером із продажу товарів для манікюру в Україні.

Мій сайт FURMAN.UA має понад 20 мільйонів посилань у кути.

На вашу компанію лише 5000 посилань.

27 листопада через ваше експедиторське відділення в Україні мені надійшов із китайської фабрики пробний вантаж 1 000 000 пакетів для стерилізації манікюрного інструменту.

Пройшло вже 16 днів після прибуття вантажу, проте через некомпетентність працівників українського офісу вашої фірми вантаж не отримано.

Причини:

1 Уперте небажання представників компанії спілкується з клієнтом за телефоном. Спілкування ведеться лише електронною поштою.

2 Представник компанії відповідають із затримкою в 5 днів. І не на всі поставлені запитання.

3 Не уважність співробітників – нас тричі просили надіслати Packinglist – ми його тричі відсилали, звертаючи увагу, що цей документ вже був відправлений.

4 Ми три рази просили повідомити, де знаходиться склад для того, щоб визначити, як забрати вантаж самовивозом або транспортною компанією за 16 днів відповіді, так і не отримали

5 Ваші представники обіцяли надати нам брокера для митного оформлення. Пройшло 13 днів і мене запитують де мій брокер?

Питання у ваших працівників все гаразд із мізками?

Я займаюся бізнесом 45 років і досяг значних успіхів. Але з такою некомпетентністю та негативним ставленням зіткнувся у перші.

В результаті

1 Ми тільки заходимо на китайський ринок, наш асортимент вже зараз перевищує 8000 найменувань. У моїй особі як найбільшого торговця манікюрним приладдям ви вже втратили. А це тисячі доларів.

2 Поки вантаж плив китайська фабрика, всі два місяці виконувала решту замовлення. Китайці шоковані тим, як виконують обов'язки ваші працівники. Приносять нам свої вибачення за те, що скористалися вашими послугами. І я на 100% упевнений, що до вас вони більше не звернуться. А також поділяться з іншими фабрикантами своїм досвідом. Ось так у результаті некомпетентності кількох ваших працівників ваша фірма втратить десятки тисяч доларів і отримала пляму на своїй репутації на ринку Китаю. І байдуже, що все це сталося в Україні. Те, що це було в Україні забудуть, а те, що керівництво міжнародної компанії не може підібрати компетентних працівників ЗАПАМ'ЯТАТЬ.

Якщо в Україні такий бардак, то де гарантія що Будапешті чи Гонконгу чимось відрізняється.

2 Щоб при наступному відправленні з Китаю не зіткнуться з подібними труднощами я звернувся до кількох експедиторських фірм на зразок вашої скрізь мені відповідали в телефонному режимі охоче допомогти клієнту з грошима. І всім їм я розповідав про ваші методи роботи. Хоча в останній фірмі, куди я зателефонував мені сказали, що знайомі з моєю історією. Люди діляться тим, як ви працюєте. І щоб переконати своїх клієнтів скористатися саме їхніми послугами вони будуть лякати клієнтів цією історією.

Разом.

Якщо керівництво вашої фірми не зробить діяльних кроків щодо вирішення цієї проблеми я розмістю на своєму сайті всю цю історію більш детально та яскравіше на англійській, російській та українській мовах, доклавши у підтвердженні своїх слів скріншоти листування з датами. З обов'язковим використанням ключових слів є експедиторські послуги, boxlineucl.com, Cargo World Network та інші абревіатури, пов'язані з вашою компанією.

В результаті при пошуку в гугле так як мій сайт більш індексований ніж ваш, гугл спочатку буде видавати в пошуку цю сумну історію, а нижче по пошуку стоятиме ваш сайт, і ваші потенційні клієнти спочатку прочитають на моєму сайті про ваші методи роботи і про те яких співробітників ви набираєте а потім, а потім вони не перейдуть на ваш сайт, а звернуться в іншу фірму. -Нагадую у мене 20 000 000 посилань в угле в вас 5000. Рекомендую подивитися ролик на ютуб як працює пошукова машина Google щоб зрозуміти що так і буде.

Вантаж так і не отримано

Вантаж FH - UGH11012105

Номер коносаменту: AMIGL210519247A

Маршрут: SHANGHAI – ODESSA